En förändring skall ske

Så småningom kommer utseendet på min blogg ändras.
Har inte haft ork eller tid tidigare att ta itu med bloggen, men nu ska det bli ändring på den saken! :)
Min kompis Emilia ska hjälpa mig en aning att mina drömmar kan bli verklighet.
Detta händer knappast över en natt men så småningom ;)
Första riktiga skoldagen är över och jag har haft timmar som t.ex. kemi och psykologi.
Gymnastiktimmen avslutade dagen och nu känner man sig nöjd efter att ha sprungit efter en boll i en timme.
Nu måste man väl ta itu med att läsa kemiläxan och kl. 18 ska jag komma överens om en tid för fiollektionerna i år.
Antagligen försöker jag att få samma, alltså onsdag.

Ska försöka börja fotografera mer att bloggen blir lite intressantare!
Ha det bra tills dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0