Tillbaka till verkligheten!

Skolan är igång igen här i Kristinestad och säkert i många andra städer också i Finland.
Jag själv åkte till skolan tidigt att jag skulle få den plats jag ville ha, man ska ju ändå sitta på samma plats hela året! ;)
Vi hade bara en timme skola idag. Vi fick årets schema och lite annat info bl.a. om svininfluensan som man hoppas att man INTE får. Första perioden för min del är relativt lätt. ;) Lite finska, kemi, psykologi, religion och tyska + 8 håltimmar som kommer senare i perioden behövas :p För just nu känns skolstarten rätt enkel och rolig. Om man kan kalla skolstarten för rolig x) Det kan ju var och en bestämma...

Har ju inte uppdaterat på en tid men kan iallafall berätta att jag har varit till Umeå tillsammans med Nigo, vi har haft gårdsfest på vår gård och Nigos lillasyster har konfirmerats sig. :)


 Simoné, på kinesiska restaurangen Eurasia i Umeå :)


 Simoné & Nigo på Jennas konfirmation :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0