92 år självständigt!

Ha en bra självständighetsdag! :) Idag har Finland självständighetsdag, ni som inte visste.
Vaknade vid halv 11 tiden och åt frukost. Efteråt började med det samma att göra historiauppsatsen som ska vara klar senast på onsdag. Känns så skönt att ha den undan nu :)
Satt jätte många timmar men mina tankar var hela tiden på annat håll.
Men till sist fick jag den ändå klar!
I början av veckan ska jag börja koncentrera mig på matteprovet som är på onsdag.
Fattar ingenting :p hoppas jag får en 6 minst.
Just nu tittar jag på självständighetsbalen som kommer på tv.
Det är så kul att se på alla fina klänningar.
Försöker slappna av en stund före den jobbiga skolveckan börjar imoron, har druckit lite glögg och ätit pepparkakor.

Ha en mysig söndagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0