Day in day out...

Idag har inget speciellt hänt. Började skolan som vanligt kl. 8.45 och hade en håltimme mitt på dagen, det e skönt med håltimmar. Iallafall just nu när det är supermycket skolarbete. :/ Men det ska nog gå bra. Bara tre veckor kvar till jullovet :) Kan berätta mer sen vad jag har för planer...
Efter skolan hade jag suomikerho, vi såg på film och lekte utelekar.
Det var faktiskt riktigt kul att leka ;)
Man blir som ett litet barn igen när man ser gungorna och klätterställningarna på lågstadiegården.
Efter skolan har jag typ varit med Nigo. Vi har varit ut och joggat, trodde att jag skulle dö typ..
Men här sitter jag nu, levande..
Okay, ska nog börja avrunda inlägget nu. Ska spela fotboll på playstation med Nigo.
Gonatt, ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0