Ei mitään erikoista...

Idag hade jag en kort kort skoldag, slutade redan kl.11. :)
Först hade jag en timme historia, å sen 2 timmar matte. ( som gick mkt trögt idag )
När jag kom hem tog jag det först bara lugnt. Åt mellanmål och såg på
lördagens avsnitt av Robinson.
Sen bestämde jag mig för att göra något vettigt och började skriva
på mitt essäsvar i nätkursen i samhällslära.
Jag skrev om EU parlamentet, som faktiskt va ganska intressant.
Kl. 16.10 hade jag fiollektion, läxan gick bra..:)
Nu har jag just ätit och funderar på att kanske börja lite på historiauppsatsen, fick nämligen idag en hel bunt med papper om mitt ämne " inbördeskriget i El Salvador ".. Hade aldrig hört om ett sånt förut, men tydligen höll det på, på 80-90 talet.. Nä, men nu ska jag nog titta igenom informationen tills Nigo ringer.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0