En helt vanlig dag

Halloj!
Om ni undrar varför jag inte aldrig har några bilder på bloggen, kan jag berätta att jag har en urusel kamera som inte är värt någonting.. Japp, nu var det sagt!
Torsdagar är rätt så roliga dagar. Relativt roliga ämnen i skolan och man får pusta ut tillräckligt hemma före man ska iväg på aerobic senare på kvällen.
Just en sådan dag har det varit för mig idag. :)
Det som jag fortfarande har ogjort för idag är att paketera in Andrinas julklapp ( för den ska jag skicka imoron ) och dessutom ska jag ännu en gång repetera modersmåls och tyska orden. Har nämligen modersmålsprov och tyska ordförhör imorgon. Som tur är ska vi inte ha något tyskaprov före jul, det skulle jag absolut inte hinna med.
Imorgon är det äntligen fredag, å för en gångs skull ska jag strunta i allt skolarbete och bara slappna av för en stund. Kanske äta något gott och se på Idol såklart. ;)
Nämen nu ska jag nog slita mig från datan och gå å göra vad jag måste istället, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0