Fullpackat!

OJ, idag har jag först insett hur mycket jag har att göra före jul!
Såhär ser mitt schema ut de kommande veckorna:

3.1 Aerobic / plugga till modersmålsprovet / historiauppsats
5.1 Julbasar nästan hela dan
6.1 Plugga till matteprovet/historiauppsats
7.1 Plugga till matteprovet/historiauppsats/LGF julfest
8.1 Suomikerho/plugga till matteprovet/historiauppsats/plugga till engelskaprovet
9.1 Fiollektion/ Fiolövning med pianospel/plugga till engelskaprovet
10.1 Aerobic
14.1 Körlektion/fiolövning med pianospel/ öva på fioltentamen/plugga till biologiprovet
15.1 Plugga till biologiprovet

FY F*N!
Gillar inte vad jag ser just nu...
Men jag får ta det som det kommer ;)
Önska mig iallafall lycka till, det behöver jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0