Julbasar och filmkväll

Idag har det inte varit någon speciell dag. Vaknade ganska tidigt hos Nigo, år frukost och sen kom mamma och hämtade mig. Medan mina föräldrar ställde i ordning på en julbasar där vi skulle sälja såg jag på idol ( som jag bandat in ) :) Synd att Tove åkte ut, tyckte verkligen om henne! Men Erik är iallafall värd en finalplats.
Kl. 12 åkte också jag till julbasaren där jag stod enda till kl. 5. Mycket folk var det :)
När jag kom hem tog jag det lugnt en stund före Nigo hämtade mig. Vi for till ABC och åt hamburgare med pommes frites, jag var hungrig som en varg! :p
Ikväll har jag också badat bastu och sett på en film ( Me, myself and Irene ) med Jim Carrey och Renée Zellweger i huvudrollerna. Har du sett den?
Tyckte den va helt okej, ingen superrolig men vissa delar skrattade jag länge åt. T.ex. när Hank och Charlie ( som egentligen är samma person) har meningsskilkaktigheter och fightas med varandra, det var ganska kul :p
Okey, det är en ny dag imorgon med förhoppningsvis bättre uppdatering :) Ska iallafall börja på historiauppsatsen och lite på matteprovet också. Får se hur mycket jag hinner med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0