Just A Piece Of Advice

Idag har jag åstadkommit en hel del fast jag inte mått så värst bra.
Var bara på historiatimmen i skolan och skippade sen två matte. Fick nämligen svininfluensavaccinet igår och som tur var, var biverkningarna få. Muskelvärk, ont i armen och allmänt trött.
Kl. 15 hade jag sista teorilektionen i bilskolan. Vi skrev ett prov med 50 bildfrågor och 10 textfrågor. Man måste klara det för att få gå vidare... Guess what, Jag blev godkänd :)
De där bildfrågorna är inte så lätta som man kunde tro, rätt knepiga faktiskt.
Idag kom jag och tänka på att det inte finns tillräckligt med fakta för min historiauppsats om inbördeskriget i El Salvador, jag kommer inte hinna läsa ut boken till modersmål skriven av Doris Lessing och jag har inte hunnit övat tillräckligt till fioltentamen som, som tur har skjutits upp till den 15 december.
MEN jag tänker inte ge upp, nu ska jag lägga upp ett schema med olika deadlines. Det är allt vad som kräv för att klara det. Ett gott råd till er alla, om det blir allt för mycket och det känns som att man inte med allt skolarbete och alla fritidsintressen krävs, PLANERING.

By the way, min första körlektion är den 14.12 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0