Shopaholic

Lite dålig uppdatering över helgen, så kan det gå. På fredagskvällen var jag i Lappfjärds kyrka och övade inför ljusmässan. :) Allt gick bra. Har under helgen också bara tagit det lugnt och dessutom varit och shoppat i Vasa. Kan kanske i något senare inlägg lägga upp bilder på allt vad jag köpte ;)
Köpte 2 snygga t-shirts som jag bara måste publicera på bloggen.
I fredags fick jag ett mail från ellos att mina snygga vinterstövlar är på väg, och om jag har tur kan jag hämta dem på posten redan i slutet av veckan. Får se ;)
Nu är jag hos Nigo, vi köpte i Vasa en ny karaokeskiva så vi sjöng en stund efter att jag kommit från redskapgymnastiken ( sista gången idag ). Kollade också på ett finskt program som heter Diili, det final idag och fel person vann :p

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0